Thursday, April 2, 2009

HAPPY ANNIVERSARY-4-

Salam....hari ni anniversary aku yg ke-4. 02 APRIL 2009(06). erm..seronok rasenyer..tup tap dh 4 tahun aku hidup bersama my lovely husband n 2 my lovely child.paling aku gembira dan terharu husband aku send sejambak bunga ros.tapi sayangnyer bunga tue tak sampai kat tangan aku cuma sampai kat pak guard kat bawah di sobabkan org yg menghantar bunga tue tak leh masuk sobab pakai suar pendek.hish dh tau nak masuk bangunan gomen jgn la pakai baju yg tak menutup aurat nih.kebetulan tengahari aku nak kuar g makan so aku singgah la kat pak guard tue n amek la bunga tue.jatuh juga akhirnye di tangan aku..nasib baik lom layu lg.hehehehe.yg kelakarnye siap ade cop 10 jari husband aku..hehehehe.tu nak menandakan yg die ikhlas la kot dan mmg die yg bg bukan org lain.hehehehe.pastu die buleh plak tel SINAR F.M.dapat plak tue cakap ngan LINDA ONN.nasib baik aku dpt dengar kat ofc.kebetulan ofc pun bukak radio sinar.huhu..romantiknyer abg den nih.sanggup buat ape saja..mmg every year husband akan send bunga.aku mmg terlalu menghargai sgt2.Thank you very much abang.terima kasih kerana mengingati tarikh2 yg amat penting nie.i love u very much.semoga hubungan kami berpanjangan hingga akhir hayat.insyaallah...semoga terus dan terus bahagia disamping anak-anak tercinta...aduh..terharu sgt2 rasanya...hehehe.

No comments:

Post a Comment